כיצד לבחור במערכת ניהול מסכים מתאימה?

כיצד לבחור במערכת ניהול מסכים מתאימה?

זאת שאלה שהרבה מפעילי מלונות שואלים את עצמם. כיום יש מגוון של מערכות ניהול תוכן למסכים בחדרי מלונות. אז איך בעצם מבדילים בין האפשרויות ומקבלים החלטה מושכלת לבחירת מערכת מתאימה?

ישנם כמה קווים מנחים לבחירת מערכת ניהול מסכים במלון:

  • ממשקמשתמשמרשים
  • גמישות טכנולוגית
  • פריסתהמערכתבבתימלון
  • רמתהאבטחה
  • רמתהשירותוהתמיכה

מערכת ניהול תוכן למסכים בסטנדרט שירות אירופאי!!

ממשק המשתמש:

למיראז' מגוון תבניות אשר בנויות לצרכים של בתי האירוח השונים. תבניות פשוטות יותר לבתי אירוח קטנים ותבניות עשירות יותר לבתי מלון גדולים או רשתות עם הרבה אטרקציות ותוכן. בתבניות אלו ניתן כמובן לשנות את העיצוב לחלוטין ולמתג אותם אישית. כך תיצרו לאורחי המלון חווית מדיה עשירה אשר יכולה גם לקדם את מכירות המלון.

גמישות טכנולוגית:

האם אוכל לחבר את המערכת לPMS במלון?

למיראז' היכולת להתממשק למערכות הPMS המוכרות כיום בשוק כגון: אופרה, אופטימה ועוד

האם אוכל להחליף למסכים אחרים בעוד כמה שנים?

מערכת מיראז' מותאמת למסכים המלונאיים המובילים כיום בשוק Philips, LG, Samsung ובנוסף מסכים שאינם מלונאיים נתמכים על ידי Setup Box.

האם צריך להיות במלון על מנת לשלוט במסכים?

מיראז' היא מערכת היושבת בענן של אמזון (AWS) וישנה גישה מכל מכשיר ומכל מקום למערכת.

האם אוכל להעניק הרשאות למשתמשים אחרים?

תוכל ליצור הרשאות לסוגים שונים של משתמשים כגון:הרשאות עריכת תוכן, הרשאות תחזוקת המערכת, הרשאות ADMIN ועוד

האם במערכת ישנה הגבלה על כמות הלוקיישנים\חדרים?

אין גבול לכמות החדרים. מערכת מיראז' גובה תשלום פר מסך בלבד.

האם אוכל לצרוך תוכן מגורם צד שלישי?

למערכת מיראז' ממשק  APIמובנה שיכול למשוך תוכן ממקורות אחרים, כגון: מידע על טיסות, חדשות, עמוד אירועים של המלון וכ"ו

האם ישנה תמיכה לשפות שונות?

תמיכהמלאהבשללשפות

אלו מלונות משתמשים כיום במערכת זו?

 

כיום מערכות אוטרום מוטמעות במעל 10,000 בתי מלונות בעולם. מבין הרשתות המוכרים:

Accor IHG, Radisson, Hilton, Hyatt, Kempinski, Marriott,

אבטחת המידע:

כאשר מערכת מיראז' מוטמעת על מסכים מלונאיים  LG, Philips, Samsungיש למערכת היכולת לעשות Clear data כאשר האורח עוזב את המלון. כך האורחים שלכם יכולים להרגיש בטוחים להשתמש בפרטים האישיים שלהם לצריכת תוכן משירותי הסטרימינג או גישה לחשבונותיהם, תוך ביטחון שלא יעשה שימוש בפרטיהם לאחר שעזבו. פונקציונליות זו מגנה גם על המלון מפני תביעות מצד חברות כמו נטפליקס או מלקוחות המלון.

רמת התמיכה:

חברת אוטרום עוסקת בפתרונות תוכנה לבתי מלון מזה 35 שנה.

אוטרום משתפת פעולה עם חברות מקומיות בפריסה עולמית המספקות שירותים לבתי מלון בתחום הIPTV. בחירת השותפים על ידי אוטרום נעשית בקפידה ובהתייחסות ישירה לרמת השירות ורמת הביצוע של השותפים. כך אוטרום יכולה להקדיש את רוב זמנה במחקר על תנודות השוק ופיתוח פיצ'רים ייעודיים לבתי מלון.

חברת מבט נבחרה על ידי אוטרום כמפיצה בישראל וכנותנת השירות הישיר לבתי מלון.

תוכלו להתרשם מהמערכת בלינק הבא:  מלון מבט בוטיק

להתרשמות משאר הפתרונות הטכנולוגיים של מבטפתרונות טכנולוגיים לבתי מלון

לא מצאתם מה שחיפשתם? מעוניינים במחיר של מוצר? בשביל זה אנחנו פה

או השאירו שם ומספר ונציג מכירות יחזור אליכם